I made this widget at MyFlashFetish.com.

Aku Anak PeNanG

Aku Anak PeNanG

KeNanGan My FaMiLy


Slideshow

My PeRsoNaL DeTaiL

Foto saya
bukit mertajam, pulau pinang, Malaysia
my name Siti hajar ismairah binti ismail. come from penang. my mom asal dari kelate and my dad asal dari penang. kini menetap di permatang pauh, ala kawasan anuar ibrahim tu..huhu... saya anak first dari dua beradik. adik saya namanya norisma hanim. baru darjah 5. jauh tau jarak umur...before saya dta ke KTIAM nie..saya study di Island College of Technology at Balik Pulau for 4 bulan.macam-macam yang saya lalui di sana, ada manis n ada pahit.. biasalah..kehidupan kita di dunia nie tak sepenuhnya perfect.. harapan saya agar saya akan berjaya mendapat Diploma di KTIAM.. ingat tu... study..!! jangan hampakan harapan ibu bapa.. ingat.. banyak duit habis tau.. sekali balik kampung.. 100 BEB.....!!

memories at ICT


Slideshow

Ahad, 1 Mac 2009

Jom jengaH..

perihal saya..
saya seperti mana yang anda tahu.. saya anak sulung dari dua orang adik beradik.. saya seorang yang sangat tegas dalam menjalankan tugas terutama sekali perihal dalam rumah..sampaikan adik saya panggil akak dia nie singa lapar la...hahaha..saya nie memang garang orangnye..tapi pada sesiapa yang tak kenal saya..memang nampak sombong n garang but not tau..kawan saya cakap, saya ni pelawak orangnye.. periang... happy sokmo!! huhuhu..
masa zaman sekolah dulu.. saya ni pengawas sekolah start darjah empat lagi sampai la tingkatan lima...sampaikan orang cakap..tak puas kew jadi pengawas? tak bosan kew?? bagi saya itu adalah tanggungjawab.. tapi.. kalau kat sekolah, budak-budak takut tau tengok saya..garang sangat kew saya nie sampaikan bila budak-budak nie terserempak jew dengan saya terus lari....lingkang pukang..haha..lawak2..bukannnya saya nie makan orang pun..
saya nie dulu masa zaman kegemilangan suka masuk pertandingan syarahan..pidato..forum remaja.. ala....yang banyak nak guna mulut tu la yang saya minat... saya nie kan suka bercakap... cita-cita nak jadi peguam... tapi dah masuk sini.... tengok pada rezeki la.... rezeki itu ada di mana-mana cuma kita kena pandai mencari!! sukan pulak suka masuk lawan lari.. ala... acara balapan... suka sangat!! main kejar-kejar!!! huhu..
saya rindu sangat2 kat kawan-kawan lama... ala..nama pun boleh ingat lagi tau..15 orang jew pun budak kelas 4 n 5 sains1..4 orang jew laki... ha... buli habis ar... group saya yang paling rapat dengan geng2 nie... yang lain tu kureng..tapi kitaorang ok jew.. gaduh-gaduh biasa la tu.. adat berkawan.. air tak selalunya tenang...kadang-kadang berombak juga..
harapan aku masuk sini agar aku dapat memegang segulung diploma... bersama kawan-kawan yang tersayang yang sama-sama berjuang belajar bersama-sama... n tak lupa juga kepada sahabat saya yang tercinta.... ingat semua janji kita.. hargailah persahabatan yang terjalin ini...
sekian sahaje..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan